onsdag 17 november 2010

Regn, Regn och åter Regn = Ny, snyggare Blogg =)

Japp, inte mycket målande idag! Däremot ett snabbt bsök i konstnärshandeln i Lincol City för att komplettera min nya portabla arbetsstation (och skapandet av denna nya blogg-sida!)


Här är några bilder på min nya målarlåda

Ni kan se den till höger. Jag har två klämmor som jag sätter fast duken på locket av lådan (duken är upptejpad på en masonit-skiva).
I botten av lådan ligger en plexiglas-skiva som jag använder som palett. Och på en skruv har jag hängt på en burk med förtunning för att skölja penslarna med.


(Stativet är en kamera-tripod jag köpte separat för 99 dollar. Alla kamera stativ fungerar)


Om någon är intresserad av att köpa en sån här låda, PhilBox, så hör av er till mig.
De kostar 125 dollar + frakt
(liknande lådor kostar runt 350-400 dollar!)


email: gustavsundin@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar